درآمدی بر نشریات دانشجویی
درآمدی بر نشریات دانشجویی
هنر نوشتن در نشریات دانشجویی و حرفه ای

 

بیش از 100 اثر از نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان در قالب های خبر ، مصاحبه ، گزارش ، طنز ، تیتر ، مقاله ، سرمقاله ، صفحه آرایی به نوزدهمین جشنواره بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها ارسال شد
به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه لرستان، مسئول اداره نشریات دانشگاه لرستان با اعلام این خبر افزود : نشریات دانشجویی منتشر شده در سال 90 دانشگاه در موضوعات علمی ، تخصصی ، فرهنگی ، عقیدتی ، سیاسی ، اجتماعی ، طنز و ... در این جشنواره شرکت می کنند.
مهدی امید گفت : در جشنواره هجدهم نشریات دانشجویی دانشگاه 2 رتبه برتر را در بخش مقاله به خود اختصاص دادند و در نمایشگاه نوزدهم نیز غرفه نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان موفق شد  عنوان غرفه برتر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها را به خود اختصاص دهد.
امید تاکید کرد : نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان از سال 1386 روند رو به رشد خود را آغاز نمودند و از آن سال تا سال 91 موفق به کسب 22 رتبه برتر جشنواره های مختلف سراسری و منطقه ای شدند . این در حالی است که تا سال 1386 دانشگاه لرستان هیچ رتبه ای در سطح دانشگاههای کشور نداشت .
وی افزود: با تلاش تمامی دست اندرکاران ، دانشجویان و مسئولان دلسوز دانشگاه موجبات جذب و معرفی تعداد زیادی از دانشجویان فعال در عرصه نشریات دانشگاه به جامعه مطبوعاتی و حرفه ای کشور مهیا شده است و هم اکنون مطبوعات کشوری و استانی به محلی برای ادامه فعالیت مطبوعاتی دانشجویان دانشگاه لرستان به حساب می آیند و اشتغال زایی خوبی در این زمینه صورت گرفته است .
امید در پایان گفت : هم اکنون بیش از 45 نشریه دانشجویی فعال در بخش های علمی ، تخصصی ، سیاسی ، مذهبی ، عقیدتی ، فرهنگی ، طنز ، ورزشی ، خبری و ... در دانشگاه لرستان فعالیت دارند و با برگزاری کارگاههای آموزشی روزنامه نگاری در اداره نشریات دانشگاه روند رو به رشدی را در این عرصه شاهدیم .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.